Celá obrazovka
Světlo
0%
Hra nahrána, klikněte zde a hrajte!

Recenze hry

Sort my tiles spider man

Pokud patříš mezi fanoušky nenáročných puzzle her, určitě tě Sort My Tiles Spiderman potěší.Tato hra není náročná na postřeh a ani pro její úspěšné zvládnutí není nutné mít šikovné prsty jako zkušený klavírista. Ve hře Sort My Tiles Spiderman jde o úplně něco jiného. Na začátku se před tebou objeví obrazovka s vybledlým motivem Spidermana, který je rozdělen do několika stejně velkých políček. V dolním rohu obrazovky se objeví čtverec s částí obrázkového motivu, který se musí přiložit na odpovídající vybledlé políčko. Hra neposkytuje pouze zábavu, ale také zlepšuje obrazotvornost. Díky ní se tak nejen zabavíš, ale vylepšíš si i své schopnosti.

Povedená grafika

Graficky je hra velice povedená, ale rozhodně ne nijak zvlášť náročná. To je velmi dobrá zpráva, jelikož pro její hraní není nutné vlastnit žádný nabouchaný počítač. Dokonce není nutné vlastnit počítač vůbec. Na tabletech či novějších typech mobilních telefonů si můžeš hru užít také. A to nemusíš být dokonce zrovna ani doma. Mírnou nevýhodou je nutné být při hraní připojen k internetové síti. Vzhledem k tomu, že k WIFI se dá dnes připojit prakticky kdekoliv, nejedná se o nic strašného.

Nepotřebuješ peníze

Velmi dobrou zprávou také je, že ke hraní hry Sort my Tiles Spiderman nebudeš potřebovat žádné peníze. Hra je kompletně zdarma a tudíž jednoduše přístupná pro každého. Dokonce ji nemusíš ani stahovat na pevný disk a následně instalovat. Veškeré procesy se odehrávají na serveru, kde je také hra uložena. Tobě v podstatě stačí pouze kliknout a hrát. Až tak jednoduché to je.