Celá obrazovka
Světlo
0%
Hra nahrána, klikněte zde a hrajte!

Recenze hry

Spiderman

Patříš mezi fanoušky komiksů, případně filmů se Spidermanem a zároveň i rád hraješ počítačové hry? Pak by tě v takovém případě neměla minout hra, která se jednoduše jmenuje Spiderman a zcela logicky se zaobírá právě tímto hrdinou.Naprostá většina her s komiksovými hrdiny patří do ranku akčních rubaček, případně plošinovek. Hra Spiderman tam ale rozhodně nepatří. Na začátku hry Spiderman visí na houpajícím se laně. Nalevo od něj jsou ve stejné situaci i jeho kamarádi.

Chce to zručnost

Cílem hry je dostat se co nejdál tak, že se ve správný okamžik pustíš lana a zachytíš se kamaráda vedle. Takto se postupuje až dokonce. Na první pohled to vypadá jako nezáživná záležitost, ale po pár nezdárných pokusech zjistíš, že tato hra je i přes svůj jednoduchý koncept velmi přitažlivá a má vysokou znovuhratelnost. Nejedná se o nic jednoduchého a pro zdárné dokončení hry budeš muset hodně trénovat. Odměnou za to však bude nejen skvělá zábava, ale také satisfakce v podobě pokoření těžké hry.

Technická stránka hry je rozhodně povedená. Grafika je hezká a vyznačuje se hlavně světlými tóny. Je ostrá a detailní a pro tento typ hry zcela adekvátní. Hudební doprovod obstarává jedna skladba, která by se dala označit jako bláznivá. K tomuto typu hry se však perfektně hodí. I postavy jsou ztvárněny poměrně dobře. Jejich animace sice není dokonalá, ale určitě neurazí.

Flash player a internet

Nemusíš žádat rodiče, aby ti hru Spiderman koupili, je totiž zdarma. Před samotným hraním je však potřebné mít nainstalovaný Flash player, na jehož základech je hra postavena a samozřejmě připojení na internet. Bez toho by to také nešlo. Po splnění obou podmínek ti pak už nic nebude bránit v tom dostat se se Spiderman do cíle. Pokud možno v nejlepším možném čase.